22 Mart 2010 Pazartesi

nostalji


Annem beni hep nostaljik kızım diye sever, bu da bendenizin pek hoşuna gider.Doğrudur çünkü bu;pek bir geçmişte kalmış zevklerim vardır benim, hayatı da öyle o eski günlerdeki duygularla yaşamayı, öyle de görünmeyi tercih ederim.Nasıl bir izlenim çizdim tanrım, sanki 60lardan çıkmış gibi geziyorum sokaklarda.Bu kadar da değil ama üstümde başımda bir yerlerde nostaljik çağrışımlar yapan bir şeyler taşımak keyiflendiriyor beni.Hani vintage diyorlar ya bazıları şimdilerde(belki de onlar hep diyordur ben yeni duymuşumdur:)

Ama tabi gerçekten de 60lardan fırlamış gibi olduğum günler de oldu tabi, neden olmasın;)Neyseki o gün evleniyordum da kimse ses etmedi, bıraktılar gönlümce olsun;)

İşte bu nostalji rüzgarında tahmin edebilceğiniz üzere ben kendimi bildim bileli en çok ama en çok eski parçaları dinlerim.Ses kaydındaki o basitlik , ara ara duyduğum nefes sesleri, içine teknoloji karışmadığından emin olduğum duygularla söylenen parçalar daha bir yakın, daha bir sıcak gelir bana.Baızlarının sözleri derin bazılarınınki ise havadan sudandır.Çek kayıkçı kürekleri gezdir seven şu kalpleri kıvamında hani, hatırladınız mı:)

Ara ara bozulduğum ama genelde duygulandığım bir durum var bununla ilgili:Nostaljik müzik temalı radyo programlarında artık Sertab Erener ,Harun Kolçak,Levent Yüksel, Seden Gürel,Aşkın Nur Yengi,Yonca Evcimik, Ozan Orhon, Oya -Bora da nostaljik sayılıyor biliyor musunuz?Buna verdiğiniz cevap yaşınıza bağlı olarak değişir tabii, benim gibi 30 olmak üzere olanlar "yok canım daha ne kadar oldu ki " derken bizden çoookk genç olanlar "bunlar da kim,çoğunu bilmiyorum" diyecektir-ki bu da onların gerçekten de nostaljik bir durumları olduğunu gösterir bize.

İşte böyle.Bütün bunları neden anlatıyordum ben?Hı, evet tavsiye deceğim bir kaç etkinlik vardı çünkü.Çok uzamış bu yazı ama, etkinlikleri ayrı bir yazı yapayım,mutlu oluyorum yazı sayım artınca:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder