8 Aralık 2011 Perşembe

ferzan özpetek

Eğer; bir çekilişten istediğim bir yönetmenin filminde miniminnacık da olsa görünebilmek gibi birşey kazansaydım (nasıl bir çekilişse artık o) seçimim Ferzan Özpetek olurdu.Bazen bir filmini izlemeye başlıyorum ve inanın 10 dakika bir tahammül edemeden kapatıyorum. (Mükemmel Bir gün ve Cahil Periler tam da böyle oldu mesela)Aylar sonra ya da ne bileyim bazen sadece 1 gün sonra filmi tekrar başlattığımda.. Aman tanrım! Kayboluyorum içinde!Ferzan Özpetek filmlerini fazla kişiselleştiriyorum ben,belki ondandır. Bir gizli mesaj arıyorum içlerinde, bir ortak yan arıyorum.


Bazen.. bir ruh olduğunu ,onun kırıntılarını binlerce insana dağıttıklarını, o ruhun kırıntısını taşıyan diğer insanları sebepsizce "yakın" bulduğumuzu düşünüyorum. Önemli değil , bu, dünyaca ünlü bir yönetmen de olabilir çayınızı getiren garson da.. Bazen bir şeyler anlatılmaz biçimde farklı oluyor..Kimsenin görmediği bir ışık,bir ışıltı sanki..


Benim favorilerim ise Karşı Pencere ve Serseri Mayınlar..Kaçırmayın derim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder