2 Mart 2010 Salı

up up up

Not: Bu yazı günler günler önce yazılmış olup ancak düzenlenip yayınlanabilmiştir.Bu sebepten çeşitli zaman kaymaları içerir.

Yapmam gereken o kadar çok iş var ki her zamanki gibi hiçbirini yapmayıp, bol bol yakınıp, hayatımı düşüne düşüne karmançorman hale getirip sonuçta da sadece film izliyorum:) Evet evet bir de utanmadan gülüyorum.Bilmiyorum işte, bir dolu şey var zihnimde,sıralayamadım şimdilik.Canım da bir çok istiyor - şunu yapayım buraya gideyim - ama hiiçç halim yok.Sihirli bir değnek gelse de dokunuverse bana..İş,iş,iş,iş..sıkıldım işsel kaygılardan.


Neyse işte dün akşam Up 'ı izledim. Birinci tekil kullandım çünkü canım sevgilim artık daha fazla dayanamadı film izleme potansiyelime ve beni yalnız bıraktı. Aklı Aykırı Sorular'da kaldı canımın , dün akşam ayrı düştük...(Sanki hep dipdibeymişisiz gibi.Bu sözcükler tuhaf şeyler,yan yana koyuyorum değişik bir tını oluveriyor.)


Hale bak üşenmedim saydım dokuzuncu satır olmuş,hala filmle ilgili tek cümle yok.Neden?Çünkü aslında canım sadece yazmak istiyor.Daha da fenası ; film için "çok sevdim , aman ne güzeldi,ne kadar da gerçekçiydi yahu o nasıl bir animasyon" demekten öteye de gidemeyeceğim.Onları da dedim işte zaten.Yani şu an itibarıyla resmi olarak söyleyecek tek sözüm kalmadı.Neyse ki alışığım ben kendi kendime ve boş boş konuşmaya:)

Uzun lafın kısası (evet bu kısası) Up' ı izledim ve beğendim efendim, tavsiye edilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder