8 Aralık 2011 Perşembe

hugh grant




Kendisi yıllar yıllar önce yaşadığı malum olaydan sonra bir çok espriye kaynaklık etmişse de ben oynadığı karakterleri sevmeye devam ediyorum.Bulunduğu filmler içimi ısıtıyor,seviyorum.Bir saf aşık, bir hayat ne güzel moduna giriyorum -ki açıkçası daha ne isterim bu saçma koşuşturmaların içinde.


Benim favorim About a Boy..Sonundaki killing me softly sahnesi beni öldürmeyi başarmıştı vallahi..


Bir diğer favorim ise Music and Lyrics . Drew Barrymore ile oynadıkları bu filme de Fletcher rolü ve poposuyla kalbimi çalmıştı tekrar;)


Yeni yıla sayılı günler kala klasikleşmiş yeni yıl filmlerinden birinde de yine o var: Love Actully.Hem de İngiltere Başbakanı rolünde vallahi;)Bunun da müzikleri enfes.


Başka başka... Hımm Bridget Jones serisinde var tabii ki de ama o karakteri kim ne kadar sever tartışılır:)


Ha bir de Two Weeks Notice diye bir film vardı Sandra Bullock la oynadıkları,onu da çok sevmiştim ben.


Aman tanrım nasıl unuturum??Tabii ki Nothing Hill var Julia Roberts ile!! Bu filmi izleyip de Nothing Hill e gitmek istemeyen ya da minik bir kitapçı dükkanı açmak istemeyen var mı aranızda?(bir gün mutlaka part time da olsa kitapçıda çalışacağım,içimde kalıcak yoksa.)




Gördüğünüz üzere rahatlıkla bir Hugh Grant haftası yapılıp her gün bir filmi seyredilebilir keyifle. Ben bunların çoğunu en az iki kez izledim,sanatsal bir değerleri falan olduğu için değil,sadece samimi bulduğum,beni güzel duygularla sardıkları için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder