19 Şubat 2012 Pazar

foto-duvar

Duvarlar o evin yaşadığını, içindekilerin kanlı canlı , gülen,ağlayan, dertlenen sevinen insanlar olduğunu göstermenin en güzel yeri.Bu fikirlerin hepsine ba-yıl-dım!


Duvarda asılı olanlar eski çekmeceler..İçine bir yapışkanlı kağıt- ki ben bu kağıtlarla hafif hafif kafayı yemiş durumdayım)olmuş size mis gibi raf. En güzeli tamamen size has olması.



Kocamaaan saatlere bayıldığımı söylemişmiydim?




İşte benim favorim. Oğluşum azıcık büyüsün,herşeyi çekip yere atmaktan vazgeçsin, eski radyolarımı ve ipad/e-book düşkünü arkadaşlarımın dalga geçtiği c'anım kitaplarımı ben de benzer biçimde dekore edeceğim.( O güne dek onbinkez fikir değiştirmezsem tabii)




Ne güzel di mi.. Seyehat dönüşü alınan minik hatıraları sergilemek için enfes bir yol..




Bunu da çok beğendim,oğlumun doğumgününde benzer birşey yaptım, kapıyı bu şekilde çerçevelemek çok güzel bir fikir.. O oda sizin çalışam odanızsa hele.. hımmm tadından yenmez.





Miniklerin elleri ayakları bizi aşık etmiyor mu hayata..






Daha fazlası için: pinterest

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder