12 Nisan 2014 Cumartesi

kağıt işleri 1


Kendimi bildim bilemi ruhumun taaa derinliklerinde olan  kağıt işleri (paper craft tabir edilen) son günlerde iyiden iyiye su yüzünü çıktı.. Pinterest zaten derya deniz bu konuda da. Öyle deli bir arşiv oluşturdum ki kendime ,inanılır gibi değil. Anne oğul kesiyoruz biçiyoruz ; O mutlu ben mutlu:)






Bildiğiniz üzere bazı kağıtlar ücretsiz indirilebilirken (free printable) bazıları da etsy gibi siteler üzerinden birkaç dolara digital olarak satın alınabiliyor. Ben henüz hiç satın alma ihtiyacı hisetmedim- ki inanın bana satın alası yüksek bir kişiyimdir:)
Demem o ki , ücretsiz olarak hemen hemen ne ararsanız bulabiliyorsunuz zaten..

Bu süreçte üzülürek farkettiğim şey şu oldu: Yurtdışı kaynaklı bazı siteler bazı scrapbook kağıtlarını ücretsiz olarak paylaşmışlar ve not düşmüşler ; " kişisel kullanım içindir,  satış yapamazsınız" diye.. Ancak ben malesef bu kağıtların satıldığına bizzat şahit oldum. ve hatta sanki kendi tasarımıymış gibi üzerine sitesinin logosunu falan basmışlar.Önce bir kızdım nasıl böyle  birşey yaparlar diye; sonra  satın alanların sevincine baktım şaştım kaldım falan.. Yahu bedava olan şeye para verdin, haberin yok:)

Neyse diyeceğim o ki ; ben de bundan sonra ücretsiz scarpbook kağıdı paylaşımında bulunan sitelere link vermeye karar verdim.

Artık bilen bilmeyene , duyan duymayana söyleyiversin:)

Bugünkü sitemiz:

http://the-lark.blogspot.com.tr/2012/02/new-cath-kidston-prints.html




Daha daha fazlası için ; dediğim gibi bir tık lütfen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder