22 Eylül 2013 Pazar

çocuk bisikleti

bisiklet çocukların ilk aşklarından sanırım.. bizimki bisikletten çok motor sevdalısı.. daha 1 yaşında bile değilken çıldırıyordu motorlar için ve biniyordu..
bisiklet maceramız bununla başladı:


sanıyorum 11 aylıkken almıştık bunu ya da 10.. şimdi oğlum 32 aylık ve hala tepesinde:) artık komik duruyor tabii üzerine ,eşek kadar oldu ama vazgeçmiyor. geçenlerde bir gün beni bildiğiniz azarladı alışverişmerkezinin birinde, "neden motorumu yanımıza almadın" diye:) Öyle keyifli, hoşlanarak biniyor ki buna; çevremizde çocuğu olan kim varsa mutlaka " nerden aldınız"  ve  "bir kez binip deneyebilir miyiz " soruları geliyor beşinci dakikada.velhasıl tavsiye olunur.

asıl bisiklete geçişimiz ise şununla oldu:




Bu da müthiş bir şey. Zincir vs herşey kutunun içinde, ayağa takılma vs derdi yok. Şu annelerin arkadan tuttuğu bisiklet denen zımbırtılardan hiç bir zaman hoşlanmadım. Çocuğun yerine  herşeyi kendi yapan ebeveyn tutumunu sevmiyorum. Çocuk pedalı çevirebiliyorsa bisiklete biner, henüz çeviremiyorsa binmez. Bu kadar basit. Neden eşek kadar bisikleti büyükler arkadan iktirir çocuk da bisiklete bindiğini zanneder anlamam:)Herneyse. dönelim bu bisiklete..Fotoğraftan da görüldüğü gibi arkasında 2 tekerlek var ve bu sayede dengesinin sağlayabiliyor. Bu tekerlekler sonradan çıkarılabiliyor.

1. motor: imaginarium
2. bisiklet: decathlon(doğru yazabildim mi ki?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder